Til hovedinnhold

Friluftsliv X // BALI - vår 25

Søk på linja

Halvårslinje med surfing og topptur med klatring! Her får du det beste av vestlandet sin topptursesong med pudder og slusj samt surfing både i Hoddevika og på BALI? Kan det blir bedre?

Friluftsliv med fokus på surfing og topptur på Vestlandet samt studietur studietur med fokus på surf på Bali!

Dette er "light-versjonen" av vår super-populære Friluftsliv X BALI årslinje. Som elev her får du også studietur til BALI med de beste surfeforholdene i hele verdnen, samt at du får oppleve toppturar på barmark i Sunnmørsalpane! I tillegg er du sjølvsagt med i det sosiale livet på skulen saman med 100 andre elevar på skulen!

Du kan og velge denne linja sammen med ei anna halvårslinje i høstsemesteret. Då skreddarsyr du ditt eige folkehøgskuleår og får sjanen til å bli godt kjend med endå fleire av elevane på skulen! Om du søkjer to halvårslinjer (haust + vår) samtidig og set desse sammen til eit årsstudium kvalifiserer du til fullt lån/stipend frå lånekassa og du får 2 konkurransepoeng!"

I opptaket prioriterer vi elevar som vil gå heile året på skulen. Om vi har ledig plass, og du f.eks skal i millitæret på høsten, søke berre på ei linje i vårhalvåret!

For deg som vil lære meir om friluftsliv og surfing og oppleve dette både i Norge og på BALI!

På Møre kan du velge! Lange eller flere turar? Nord for det meste eller sør for dei fleste? Du får meir variasjon, fleire opplevingar …og venner for livet!!!

Velg ei "ferdig" heilårlinje eller velg ei eller to halvårslinjer

Vi har dei lengste studieturane av alle! Om du kjem vil du finne ut om dei også er dei beste!

Linjer ved skulen

Les mer om skolen

Fra kr 88 000,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 88 000,-

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 88 000,-
(17 600,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.
Prisen kan verte endra utan varsel fram til 1. desember. Etter dette kan prisen verte endra inntil 10% ved store pris- eller valutaendringar. Om du har søkt får du varsel om ny pris før du takkar ja til linja.

Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpasninger, eller lurer på om vi kan tilrettelegge for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Frå bloggen

Fra kjemi-OL til folkehøgskole

Fra bronsemedalje i kjemi-OL til friluftsliv og folkehøgskole på Sunnmøre var veien kort for Leo Stoll. Slett ingen motsetning, mener han selv.

Les meir på bloggen ▷

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar denne

Dyrepasser, halvårskurs vår

Hallingdal Folkehøgskule